Kvällens outfit färdig!

Hej bloggen!

Igår gjorde jag färdigt min första klänning.. anledningen till att det inte har blivit så mycket bloggande är att jag har suttit och sytt(och sytt och sytt) fast miljoner såna här gröna små blad på klänningen. Det är inte det lättaste kan jag tala om... För det första så går de lätt sönder, för det andra så blir de snabbt klibbiga och fastnar i pressarfoten(på symaskinen) och för det tredje så luktar man eucalyptus i flera dagar efteråt... haha.

Men jäklar va snyggt det blev! Är så himla nöjd, glad och stolt att jag lyckades få det så bra, trots att det var så jobbigt. Det var verkligen värt allt slit. Materialet jag använt mig av är Eucalyptus-blad, rosa Ranunkel(knoppar och blommor) samt rosa pärlor.

Stort tack till min kära syster som står modell. Hennes blogg hittar ni här. www.viiktoriiasfoto.blogg.se










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0