Favorit

En vanlig fråga man får som florist är vilken ens favoritblomma är? Jag tycker att det är en himla svår fråga.
Alla blommor är ju fina/tuffa/coola på sitt eget sätt liksom (förutom typ nejlikan som är tråkigaste blomman i Sverige). Okej, jag erkänner nejlikor kan vara fina ibland. Nu kommer jag nog aldrig att få nejlikor igen... haha!

Men till min favorit, eller en av favoriterna i alla fall. Det är en blomma som aldrig blir tråkig. Pion!
De är så himla vackra! Under hela tiden dessutom, från liten knopp tills den är helt utslagen.
När jag gifter mig, då ska jag ha pioner, pioner och pioner. 




Kommentarer
Postat av: Filip

Gillar du inte rosorna jag brukar ge dig? (A) men håller med, dom är verkligen jättefina :)

2011-08-02 @ 16:04:57
Postat av: Rebecka

Jag älskar rosorna du brukar ge mig :)<3<3

2011-08-03 @ 08:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0