Kläder - Floristteknik F

Hej !
Nu är jag klar med allt i floristteknik F. Min sista klänning blev istället en kjol och jag har även gjort ett par skor till. Till kjolen har jag använt mig av bonzaitråd, myrtentråd och hönsnät för att få en konstruktion. Jag har senare sytt på tyg på hönsnätet för att kunna limma på blad där. Limmet syns igenom bladen och därför har jag valt att göra en kant av tyget som man kan vika ner över bladen där jag har limmat. Bladen jag har använt mig av heter aspidistra, jag har även använt mig av vita prärieklockor.
Till skorna har jag limmat på lila lövkoja.
Här kommer bilder ! Hoppas ni tycker om det.








Kommentarer
Postat av: Gärdsmygen

Jätteläckert! Skorna är riktigt härliga men allra mest gillar jag den gröna klänningen i förra inlägget.

2011-05-25 @ 13:59:33
URL: http://litenfagel.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Tack så jättemycket!

2011-05-25 @ 16:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0