Yrkesbeviset i bilder

Äntligen! Här kommer de efterlängtade bilderna på mitt yrkesbevis.
Trädet som jag har gjort är inspirerat av Törnrosa och ska föreställa en "törnrosskog". Det är rosor i lime, vita franska tulpaner, och vita ranunklar. Samt en massa massa björkris, kvistar, grenar och gräs på botten.
Buketten ska likna en ballerinakjol med stjälkarna som "ben". Därför är det en liten tyllkjol på. Även här har jag rosor i lime, vita ranunklar samt nejlikor i lime och steel grass. På steel grassen har jag trätt små bär som heter hypericum.
Jag är mycket nöjd med mitt arbete och det var väl värt allt slit. Hoppas ni tycker att det blev bra!
Bör kanske tilläggas att buketten ska ligga på armen och då hänger stråna ner väldigt fint. De ska alltså inte spreta såhär.

Kommentarer
Postat av: Gärdsmygen

Du ska absolut vara nöjd! Jätteläckert!

2011-05-11 @ 19:18:02
URL: http://litenfagel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0