Bordsdukning + tärnbukett

Hej allihopa!
Dålig uppdatering, men fick inte med mig bilderna i torsdags för jag o jenny blev inlåsta i skolan. (Vi kom ut tillslut).

Det här är i alla fall hur jag gjorde min bordsdukning. Jag använde mig av gröna äpplen, tulpaner, hyacinter och steel grass samt kanna- och mikadopinnar. Jag blev nöjd, men var lite stressad så det hade nog kunnat bli bättre.

Tyvärr blev det ingen sol i torsdags som jag ville. Så dukningen fick bli i vårt uppehållsrum (som vi gjort alldeles själva!). Här kommer massa bilder!

Lägger ut en priskalkyl på det hela lite senare!
 



Här ser ni även tärnbuketten, den är tänkt att vara till en brudnäbb så därför är den "för liten" för mig. Stort tack till Indiska i Halmstad som lånade ut tallrikar, glas, skålar och bordstabletter.


Kommentarer
Postat av: viiktoriia - fotoblogg ♥

jag tycker du kan byta blogg på den länken du har på mej (A)

2011-03-21 @ 21:06:00
URL: http://viiktoriiasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0