Försenad!

Idag blev jag inte färdig i tid! Usch och fy på mig! Brudbuketten är klar i sig, men det är bara handtaget kvar.
Det är himlans klurigt då jag ska fästa de flätade bladen runt om stjälkarna men jag får inte använda något konstgjort.... Hade varit mycket lättare om jag bara kunde få använda pärlor eller ståltråd. Men nej. Får väl komma på nåt smart till imorgon. Sen hjälper det ju inte heller att Annie har gått o blivit sjuk, så får ta bild på någon annan. Är ledig imorgon tydligen, så då passar jag på att göra klart buketten på min lediga tid för att annars kommer den att vissna.. Får ju offra mig lite för att ni ska få snygga bilder ;)

Ska även gå till Hanna Morris och ta bilder med en riktig brudklänning till!

Fick en massa vårkänslor idag på grund av solskenet. Håller tummarna för att det blir varmt snart!


Kommentarer
Postat av: Filip

Gud va proffsigt allting ser ut/är älskling :) fortsätt såhär så kommer du få ditt yrkesbevis hur lätt som helst! du är bäst :D

2011-03-08 @ 20:31:08
Postat av: Rebecka

Tack älskling :)<3

2011-03-08 @ 21:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0