Lisebergs trädgårdsdagar!

Hej allihopa !

Tänkte berätta en rolig sak som hänt. Jag har via bloggen blivit inbjuden till ett event på Lisebergs trädgårdsdagar! http://liseberg.se/sv/hem/Nojesparken/Tradgard-och-kultur/Tradgardsdagarna/

Ska bli riktigt roligt. Jag var på Lisebergs trädgårdsdagar förra året, eller året dessförinnan, kommer inte ihåg. Med min klass i alla fall och det var mycket roligt. Ska försöka fotografera så mycket som möjligt så att ni får se.

För övrigt så är jag inne på slutet av mitt projektarbete och det är en miljon saker som måste göras nu, nu, nu! Därför är det svårt att få tid till att blogga. Dessutom har jag påsklov. Veckan efter det så är det bara projektarbete som gäller och sen är det dags. Yrkesbeviset är den 4-5 maj. Den 5 får jag reda på om jag blev godkänd. Usch vad hemskt!

Försöker tänka positivt bara. Jag SKA klara det här!


Kommentarer
Postat av: Linn

Gud va kul Rebecka! :D vem ska du åka dit med?(A);)<3

2011-04-19 @ 12:22:46
Postat av: Filip

MIG! :D

2011-04-19 @ 14:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0