Smygtitt på mitt projektarbete

Som ni vet så ska jag göra mitt yrkesbevis som projektarbete och det närmar sig med stormsteg! Med mindre än en vecka kvar jobbar jag stenhårt typ 20 timmar om dygnet. När jag ändå lägger in bilderna till redovisningen tänkte jag att ni kunde få er en smygtitt.

Såhär långt har jag kommit än så länge. Ser inte jättemycket ut, ser ut som om det har trillat en skog över mitt träd eller nåt. Men det blir bra, så det så. Idag ska jag slingra en massa björkris runt för att få det mer kompakt, samt sätta dit stora taggar som jag ska ha på stammen. Det ska då bli en "törnros-skog".

Kommer självklart bilder på det färdiga arbetet nästa vecka också.
(ni får leva med att det står en naken skyltdocka i hörnet, haha.)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0