Börjar närma sig bröllop..

Hej och glad sommar på er allihop!

Har äntligen fått tummen ur och uppdaterat min header samt gjort lite andra småändringar. Vad tycks?

Vet inte om ifall jag har berättat det.. men min kusins mamma ska gifta sig på lördag nästa vecka och jag har fått äran att göra brudbuketten, samt tärnbuketter och corsage. Detta ska jag självklart visa er! Det är en ganska klassisk brudbukett men just den typen är otroligt fin tycker jag själv personligen. 

Buketten på bilden har rosor, freesia och blå luktärter samt texasgräs och plumosus. Luktärten däremot är svår att få tag på i juli och ska därför ersättas av freesia eller prärieklocka i samma färg. Det ska även ändras lite granna i formen men det får ni se på lördag!

Det ska bli spännande och kul att göra en brudbukett till någon som faktiskt ska använda den.. !



Kommentarer
Postat av: Gärdsmygen

Vilket hedersuppdrag! Lycka till! kanske får man se den på bloggen sen?

2011-07-25 @ 15:58:05
URL: http://litenfagel.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Ja, det ska bli kul :) Bilder kommer senare!

2011-07-27 @ 10:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0