För jag har tagit studenten !

I fredags tog jag studenten! Woho! Det var en helt fantastisk dag med mycket glädje. Tack alla underbara kompisar i Fina(floristklassen) och Tjärnen(trädgårdsklassen som vi haft alla kärnämnena ihop med) för tre fantastiska år! Vi är absolut bäst!

Jag kommer sakna alltihopa väldigt mycket tror jag. Samtidigt känns det skönt och spännande att se vad som kommer att hända i framtiden. Frågan är nu om jag ska fortsätta blogga? Det kanske inte blir bara om blommor då, men lite då jag kan avslöja att jag ska göra en brudbukett i sommar. Till min kusins mamma. Ska bli riktigt roligt.
Dessutom så är jag arbetslös så då kan jag ju blogga hela tiden. Skämt åsido, för jag tänkte inte spendera sommaren framför en dator. Och jag ska göra vad jag kan för att hitta ett jobb! Någon som har nåt jobb att erbjuda kan bara höra av sig!
Tillbaka till studenten. Vill ni veta något roligt? Jag fick stipendium för Bästa florist på skolan! Sjukt stolt, glad och nöjd för att jag kunde lyckas med detta. Min skoltid är verkligen något jag är stolt över! Det har varit de bästa åren i mitt liv och jag hoppas att det nu bara blir ännu bättre.
Tack till alla som har kommenterat under terminen som gått, all kritik är stärkande. Pussar och kramar!
Vackert dekorerad vagn, hade ni väntat er något annat? Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0